MijnGesprek App

Update MijnGesprek applicatie

In deze nieuwe versie worden er een aantal veelgevraagde verbeteringen doorgevoerd, enkele verbeteringen en nieuwe features zijn:

  • Applicatie draait op toekomstbestendig platform en is opnieuw ontwikkeld vanuit gebruikerservaring (UX) perspectief
  •  Push notificaties voor voicemail en gemiste gesprekken
  •  Donker thema (Dark mode)
  •  Verbeterde help-functie
  •  Whatsapp knop bij collega’s en lokale contacten met 06-nummer om zo snel een whatsapp bericht te kunnen sturen als de collega niet beschikbaar is
  •  Uitbellen met Call Center nummer (DNIS)
  •  Betere ondersteuning voor grotere adresboeken
  •  Call doorverbinden verbeterd

Wat gaat er gebeuren?
Op de datum van livegang zal er in batches updates uitgerold worden. Hierbij zal onderscheid gemaakt worden tussen Apple- en Android toestellen. Er zal gestart worden met de Android toestellen in kleine batches. Dat wil zeggen dat de gehele Android base gefaseerd geüpdatet zal worden om de impact te beperken bij jou als partner. Afhankelijk van de impact zal het percentage opgeschroefd worden en hier zal gefaseerd de Apple base aan toegevoegd worden.

Wat merkt een eindgebruiker?
Op de datum van livegang zal er in batches updates uitgerold worden. KPN begint op 24 oktober, uiterlijk 15 november worden de laatste batches uitgerold. De oude MijnGesprek App werkt dan niet meer. Wanneer de gebruiker de update gedaan heeft zal hij/zij opnieuw moeten inloggen in de applicatie. Het kan zijn dat de eindgebruiker zijn of haar wachtwoord niet meer weet. Door een pop-up in de applicatie worden eindgebruikers gewezen op het feit dat er een update aanstaande is en dat er dan opnieuw ingelogd dient te worden. Hier kan de gebruiker kiezen voor de optie ‘wachtwoord vergeten’.

Heeft u nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op, wij helpen je graag verder!